سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 84823
کل یادداشتها ها : 14
خبر مایه


بله شهرام جزایری هم دستگیر شد. اصلآ این ادم اگه می خواست دستگیر شه برای چی فرار کرد؟ ( چی گفتم!) دستگیریش برنامه های ما رو خراب کرد! سناریوی هامون رو بهم ریخت!!! ای بابا... به نظر شما چه اتفاقی می افته 1. دوباره فرار می کنه؟ 2. تبرئه میشه چون بچه خوبی بوده که زود دستگیر شده؟ ویک مدتی خیال عده ای رو راحت کرد؟ 3. به 14 سال حبس محکوم می شه؟....!!!

 

مطلب بعدی  سوتی های صدا سیما تو سال 85 چون وقت ندارم بعدآ می نویسم!!!

 

 در ضمن سال جدید رو تبریک میگم!


  

حدود صد نفر از نمایندگان مجلس در برنامه ریزی بودجه 86 غایب بودند . توجه کردید غایب بودند!!! نمایندگان ملت!!! ایا این خیانت به رای مردم

نیست؟! چه کاری مهمتر از وظیفه شان وجود داشت؟! مسئولین محترم لطف کنید جایگاه خودتان را درک کنید ببینید وظیفه تان چیست؟! رسیدگی

به کار ملت یا رقابتهای حزبی احتمالآ مالی سو ء استفاده ازاین پست ومقام ..... ببینید رهبر معظم انقلاب  چه فرموده اند؟ امام خمینی در این باره

چه گفته اند؟ چقدر به این صحبتها جامه عمل پوشانده اید؟ می دانید اسلام ناب چیست؟ کمی فکر کنید ببینید چقدر فاصله گرفته اید از ارزشها  اصول و... نمایندگان ملت مسئولین محترم تعارف واهمال کاری را کنار بگذارید ... لطفآ

 

 


  

اقدام دادگاه قم برای بازداشت روحانی سیرجانی


خبرگزاری فارس: دادگاه ویژه روحانیت قم بعد از کش و قوس‌های فراوان،اقدام به اعزام مامور به در خانه علیرضا جهانشاهی روحانی عدالت‌خواه سیرجانی برای بازداشت وی کرد.                                                                  


می بینید همه چیز برعکسه! اقا شهرام  وبقیه مفسدین اقتصادی اعم از کسانی که مسئولیت دارن یا ندارن در حال حاضر دارن خوش میگذرونن وبه هیچ کس هم برنمی خوره اما این طلبه عدالتخواه فقط به جرم سر دادن  فریاد عدالتخواهی  حکم بازداشتش رو صادر میکنن. البته اینا هیچ ربطی به قوه قضائیه نداره ها!!! یه موقع فکر بد نکنی ها... اصلا یک موقع فکر نکن که شهرام خان با دستبند و همراه چند مامور چطوری فرار کردن... یه موقع فکر نکنی فرار شهرام خان عمدی وبا حسابهای قبلی بوده... اصلا فکر نکن که با اینکه مفسد بودن بعضی ها برای همه تابلویه چرا کسی کاری به کارشون نداره... یه موقع فکر نکن چرا بعضی از مفسدین اقتصادی به عنوان ... نمونه انتخاب میشن... اصلا به من تو چه ربطی داره... چی !دونستن حقمونه  این رو من تو تشخیص نمیدیم  چون در حد ما نیست فرزندان ما در قوه قضائیه بیدار بیدارن ها... چی !!! دیگه حرف رو نزنی ها ...  حالا نمیگم چی گفتی....پس برو با خیال راحت  زندگیت رو کن چون... فرزندان من و شما در قوه قضائیه بیدارن ...




  

تاریخت را چند گرفتی؟؟؟ 20-19 چند؟؟؟چه تاریخی را خوانده ای ومی خوانی؟؟؟نمیدانی !!!موسسه شرق شناسی شیکاگو فعالیت خود را در ایران ادامه میدهد!!!این موسسه دارای  سوابق منفی بسیاری دز رابطه با الواح عیلامی و نابود کردن اثار باستانی است. هفتاد ویکسال پیش این موسسه در کاوش های خود در تخت جمشید هزاران لوح عیلامی و بناهای گلی کشف کرد الواح به بهانه تحقیق به امریکا برده شد و قرار بود پس از چهار سال به ایران عودت داده شودولی این الواح هیچوقت به ایران پس داده نشد. بناهای کشف شده هم نابود شد این که چرا این بناها نابود شد به تاریخ سازی یهودیان برمیگردد. ایران تمدنی هفت یا هشت هزار ساله دارد ولی چیزی که ما متاسفانه در کتابهای تاریخ خودمان میخوانیم تاریخ دو هزار پانصد ساله است چرا؟ برای اینکه پیوندی بین اقوام ساکن در ایران ویهودیت شکل گیرد وپادشاهان هخامنشی به عنوان مدافع یهود شناخته شوند استر یهودی همسر خشایار شا است وقومی که چنین پیوندی با یهودیت دارد باید مدافع ان باشد نه در مقابل ان. با ورود اسلام به ایران اعراب هم به عنوان دشمن معرفی میشوندو نفرت به اسلام تبلیغ می شودکه دشمن مشترک ایرانیان ویهودیت است وبا ورودش به ایران  این پیوند را از بین برده است. تا به حال نام عید پوریم را شنیده اید؟عید یهودیان که به مناسبت قتل عام ایرانیان بر پا میشود. در زمان خشایار شا ملکه یهودی ایران حکم قتل عام مخالفان یهود را از خشایر شا میگیرد در واقع حکم قتل عام بسیاری از ایرانی ها به این بهانه گرفته میشود وتعداد هفتاد وهفت هزار نفر کشته میشوند شهرهای پر جمعیت ایران در ان زمان حدود شاید دو هزار نفر جمعیت داشت فکر کن !!!77000 نفردر ان زمان وبه همین مناسبت جشنی با عنوان پوریم برپا میشود. در اینجا عملکرد میراث فرهنگی جای سوال دارد که چرا همیشه از عملکرد موسسه شیکاگو دفاع میکند؟؟؟وحتی این اجازه را به انها داده تا فعالیت خود را در ایران ادامه دهند!!!ما دارای یک تاریخ جعلی شدیم وهیچ کس هم اعتراضی نکرد وهمه ابن تاریخ را می خوانند!!!چه تاریخی را خوانده ای؟؟؟(تمام اینها اسناد معتبری دارد که تاریخ سازی یهودیان را نشان می دهد)

 

 

 


  

تقارن بله تقارن محرم وبهمن خیلی جالبه ولی ادم رو تو فکر می بره واگه صحیح درک کنه مسئولیتت رو زیاد میکنه یه کم راجع به این موضوع فکر کن. دیشب تصاویر راهپیمایی سال 57 رو میدیم همه بودند توهر سنی وبا هر ظاهری ... خیلی با شکوه وبا ابهت بود حس قشنگی به ادم دست میداد حس غرور از ایرانی بودن شجاعت و... اما یک لحظه  با خودم فکر کردم من...من در قبال همه این چیزها در قبال انقلاب  چیکار کردم وظیفه ام رو انجام دادم یا که... وای خدای من  چه قدر بدهکارم چند ساله تو جشن های انقلاب شرکت می کنم ولی... 1400پیش امام حسین (ع) قیام کردند و28 سال پیش هم مردم ایران علیه طاغوت وهمه اینها متصل میشه به قیام صاحب الزمان (ع)ومن به عنوان کسی که در این دوره زندگی میکنه برای پیمودن این مسیر وفراهم کردن زمینه ظهور مولامون چه کردم خدایا کمکم کن ...

 


  

خوب گوش کن . میشنوی؟ صدای هل من ناصر ینصرنی؟ بله دوباره محرم امد. وعلم ها بالا میروند ومداحان میخوانند: وای حسین ... / باز این چه... ومن تو چه میکنیم؟ گریه؟ ناله؟ برای چه کسی وچرا؟ بله چرا گریه میکنیم؟برای اینکه اهل بیت امام وخود امام که تشنه ماندند؟همین؟ اصلا از محرم چی فهمیدیم؟ فلسفه عاشورا را میدانیم؟ فلسفه حج نیمه تمام را چه طور؟ از محرم نذری هایش را فهمیدیم؟ سینه زدنهایش را؟ وبعد از محرم؟ چقدر امام حسین(ع) را شناخته ایم؟ بیاین کمی بیشتر فکر کنیم وبا نگاهی تازه نو به عاشورا بنگریم. ما خودمان را گم کرده ایم. خیلی چیزها را فراموش کردیم وشاید هم... فکر کنیم شاید که کربلا را بفهمیم.
  

غدیر

 

      و غدیری دیگر از راه آمده است. و خاطرة سالهای دور دوباره تکرار می شود. پیامبر- صلی الله علیه و آله و سلم- در بازگشت از حجه الوداع مأموریتی مهم و حیاتی از جانب خدای متعال دریافت می دارد. در سرزمینی بنام غدیر او را جانشین و وصی و امام بعد از خود معرفی می کند. مردی که از قبیله آفتاب و از تبار باران و از سلاله نور است. مردی به بزرگی آسمان و به زیبایی ماه. و او چه کسی می تواند باشد؟ جز علی، او که همواره مظهر بزرگی و شجاعت هست و خواهد بود.

 

       و آنگاه مسافران که حدود 120 هزار نفر بودند از حج باز آمده، با علی- علیه السلام- پیمان می بندند. آنها دست بیعت او را می گیرند و به او تبریک می گویند.

 

      و چه ناجوانمردانه! مردانی که در وفای به عهد خویش شُهره بودند، نزدیک به هفتاد روز بعد، پیمان شکنی  می کنند. آنان چشمهایشان را می بندند تا علی- علیه السلام- را نبینند.   خدایا مگر می توان علی را ندید؟ مگر می توان در کنار خورشید زندگی کرد و هر روز از نور زندگی سازش بهره گرفت و او را انکار نمود؟ بارالها! چگونه واقعیتی بزرگ همچو غدیر را انکار کردند و علی- علیه السلام- این طلایه دار پرچم اسلام را، خانه نشین نمودند؟

 

      و اما دوباره غدیری دیگر از راه رسیده است و آنانی که به خیال خویش علی- علیه السلام- را خانه نشین کردند، به تاریکی تاریخ پیوستند. و اینک ما مانده ایم. ما هستیم و غدیری دوباره، ما هستیم و علی زمان خویش، ما هستیم و مردی از تبار علی، مردی بر بلندای آسمان، مردی که اگر چه او را نمی بینیم، ولی حضورش را در تک تک لحظات زندگی خویش، با همة وجود احساس می کنیم.

 

 

      اگر چشمهایتان را برای لحظاتی هر چند کوچک ببندید، و اگر قلبتان را به سوی او روانه کنید، او را خواهید یافت. او را بر فراز نور خواهید یافت. بر فراز نور ایستاده است و منتظر.

 

      بیایید دلهایمان را به سویش روانه کنیم همه با هم، به او ثابت کنیم که تنها نیست. ما ،آری همة ما با او هستیم و دوستش داریم و هرگز تنهایش نمی گذاریم.

 

      بیایید دست بیعت به سویش دراز کنیم، بیعتی حقیقی، بیعتی که اگر هفتاد روز نه، چه می گویم؟ بیعتی که اگر سالها از آن  بگذرد فراموشش نکنیم.

 

      مباد که اماممان همچون پیشینیانش غریب بماند. مباد که ما نیز همچون گذشتگان بیعت شکنی کنیم، و اماممان را در میان خیل دشمنان تنها رها کنیم.

 

      بیایید به او ثابت کنیم که ما، مانند گذشتگان حقیقت خورشید را انکار نمی کنیم. خورشیدی که هر روز برای طلوع همیشگی اش دعا می کنیم.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج»

 

      دستهایتان را بلند کنید، می خواهیم وجود خویش را از هر چه ظلمت است،  برهانیم و همچون کبوتران تازه آزاد شده در سقف آسمان به پرواز درآییم.

 

      قلبهایتان را به درگاه مقدسش روانه کنید، و نجوای عشق سر دهید. می خواهیم با ملائک همراه شویم و همرا آنان بر دستان مبارک و منتظر اماممان بوسه زنیم. می خواهیم با نور پیمان ببندیم، پیمانی بزرگ و همیشگی.

 


  

بوی خوش بهشت از کنار آن آبگیر، یعنی غدیر عرشیان و بهشتیان، جان ها را می نوازد این چه بوی خوشی است که حتی پس از عبور صدها سال هنوز فضای جان مشتاقان را می نوازد.
غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام،
علی را به برادری و وصایت خواند و در غدیر، اعلام ولایت و امامت او را فرمود.
مهر بی مثال از آفتاب، نورانی تر و گرما بخش تر، صبحگاهان به اشارت او سر از خواب بر می دارد. ستارگان آسمان نیز وامدار نیم نگاه اویند و ما هم جرعه نوش جام ولای آن بزرگ، آن عزیز، آن مهربان تر از پدر، آن جاری از باران و آن خوب تر از پاکی که:
شرف، بازوت گیرد تا بخیزد
محبت، آب بر دست تو ریزد
چه گویم مهربانی مادر توست
نگاه راستی در جست و جویت
و ما چه گوییم تو ای مهربان مولای کریم، که پایمردانه بر زبر کائنات ایستاده ای و زمین و هر آنچه در آنست در مشت تو و زمان، رشته آویخته از سرانگشت تو. ورود عظیم تاریخ جویباری که خیزاب امواجش از قوزک پایت در نمی گذرد.
و ما با کدامین زبان و احساس تو را روایت کنیم تو ای که پیامبر در شانت فرموده است:
“هر کس علی را در قلبش دوست بدارد، خداوند ثواب تمام بندگان را به او عطا می فرماید.”
تو را با کدامین زبان بسرائیم که خداوند در قرآنش در آیات مختلف تو را مدح فرموده است و زیباتر آن که شاعر سرود:
فی شانک قد نزل القرآن و ما دمک الله اکبر.
و اینک
وارث غدیر، صاحب دست بیعت علوی، مالک ملک حیدری، والی سرزمین صفدری، مهر سپهر سروری، حجة بن الحسن العسکری در کنار غدیر روزگاران ایستاده است و از سر شوق و افتخار بر دستان مبارکش بوسه می زنیم و بر بیعت با او دل نازنین صدیقه کبری، فاطمه زهرا علیها السلام را شادمان می سازیم.


  

غدیر،عید ولایت و سیاست و دخالت مردم در حکومت

 

 

 

امام راحلِ بزرگوارِ ما، بزرگترین حق را از این ناحیه به گردن امّت اسلامى دارد که آحاد مردم را به مسؤولیت خودشان که دخالت در امر حکومت است، متنبّه و واقف کرد. از این روست که در نظام اسلامى، هر کس متدیّن به عقیده و شریعت اسلامى باشد، در امر حکومت داراى مسؤولیت است. هیچ کس نمى‏تواند خود را از موضوع حکومت کنار بکشد. هیچ کس نمى‏تواند بگوید: «کارى انجام مى‏گیرد؛ به من چه!؟» در موضوع حکومت و مسائل سیاسى و مسائل عمومى جامعه در نظام اسلامى، «به من چه» نداریم! مردم برکنار نیستند. بزرگترین مظهر دخالت مردم در امور حکومت، غدیر است. خودِ غدیر این را به ما آموخت و لذاست که عید غدیر، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم در امر حکومت است، عید آحاد ملت و امّت اسلامى است. این عید، مخصوص شیعه هم نیست. جا دارد و حق آن است که همه امّت اسلامى، این روز را براى خودشان عید بدانند. غدیر، عید امیرالمؤمنین علیه الصّلاة والسّلام هم هست و شیعیان آن حضرت، به طور ویژه از این عید استفاده مى‏کنند.

 

 

 

بیانات مقام معظم رهبرى‏ در دیدار کارگزاران نظام، به مناسبت «عید غدیر»18/2/1375

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  

به نام خدا 24 اذر شما یاد چی می افتید .؟بله انتخابات .من خیلی استرس دارم .چون نمیخوام کسی رای بیاره که درد نداشته باشه هدفش هم فقط قدرت وثروت باشه میترسم درست تصمیم نگیرم ومدیون بشم.باید به کسی رای بدیم که درد مردم رو بدونه وبرای مردم کار کنه.دوباره پوسترهای تبلیغاتی در ودیوار شهر را پر میکند.شهر خوب با ما. اگر میخواهید .....هزار تا شعار الکی


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ