سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 84836
کل یادداشتها ها : 14
خبر مایه


مدت زیادی است که اپ نکردم البته دلیل دارم الان هم نمی خواستم اپ کنم ولی ... خیلی از مسایل باید برایم روشن شود ...علاوه بر این سرم خیلی شلوغ است ...  احتمالآ تا پایان امتحانات ترم چیزی نمی نویسم  ...

 سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان بسیجی را حتمآ بخوانید...

 حقیقت طلب باشید  محافظه کار نباشید  ولی طوری نباشد که با حرفهایتان و کارهایتان پازل دشمن را تکمیل کنید . خیلی سخت است  جمع کردن این دو با هم ! مثل راه رفتن بر روی لبه تیغ می ماند!


  

سلام به علت اینکه این چند روز اخیر سرم خیلی شلوغ بود نتوانستم اپ کنم . حتمآ قضیه دانشگاه امیر کبیر رو شنیدید. باز هم عده ای (که خودشان را بازیچه قرار داده اند ونسبت به کاری که می کنند هیچ اگاهی ندارند) مطالبی موهن دور از واقعیت تفرقه انگیز منتشر کرده اند.به نظر میرسد اینها عده قلیلی هستند که انتقاد کردن را یاد ندارند وکارشان فقط شبیه غر زدن می ماند.هر کاری کردند به اهدافشان نرسیدند وفقط می خواهند جو را متشنج کنند.اینها دلسوز مملکت ونگران جامعه نیستند و فقط دنبال نفسانیت خودشان هستند. دنباله رو نفس واسیر ان هستند.قصد ندارم به سؤالات این افراد جواب بدهم چون اولآ جوابشان روشن است وثانیآ افراد زیادی می توانند پاسخ اینها را بدهند. اقای عزیز زاده در پست جدیدشان در این مورد نوشته اند


http://azizmanager.blogfa.com/


                                                  . امروز 12 اردیبهشت سالروز شهادت معلم بزرگ شهید مطهری است. کسی که گفته هایش کتابهایش... راه گشا بوده وهست . این روز عزیز رابه همه وخصوصآ به معنای واقعی کلمه معلم بوده است تبریک می گویم.( نه صرفآ به عنوان شغل*) دو روز پیش یعنی 10اردیبهشت همزمان بود با سالروز صدور پیام 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب حضرت ایت ا... خامنه ای به قوای سه گانه در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی  اکنون بعد از گذشت 6 سال چقدر در این امر موفق بوده ایم ؟ یا به عبارت دقیتر قوای سه گانه تا چه اندازه در این مهم درست عمل کرده اند؟ هنوز بهد از گذشت چندین سال تعریف درستی از مفسد اقتصادی ندارند. مبارزه با فاسدان را فرار سرمایه وسرمایه گذران می دانند .وبه جای مبارزه نگران تامین امنیت سرمایه داران هستند!!! رهبر حکیم وفرزانه مان در همان پیام فرمودند: تسامح در مبارزه با مفاسد اقتصادی یعنی همدست بودن با انها ...... توجه کنید: به مسوولان خیرخواه در قوای سه‌گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد، به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است.ممکن است کسانی به خطا تصور کنند که مبارزه با مفسدان و سوء استفاده کنندگان از ثروت‌های ملی، موجب ناامنی اقتصادی و فرار سرمایه‌ها است. به این اشخاص تفهیم کنید که به عکس، این مبارزه موجب امنیت فضای اقتصادی و اطمینان کسانی است که می‌خواهند فعالیت سالم اقتصادی داشته باشند. در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهاد نمی‌تواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسوولان کشور، خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد. مسئولین محترم یادتان امد؟؟؟چقدر بر این اساس عمل کرده اید؟ وما دانشجویان چقدر این موضوع برایمان مهم بوده ؟ و از مسئو لین مطالبه کرده ایم؟؟؟ همه ما مسئولیم!!! چون همه کوتاهی کرده ایم!!!






  
 راستی امسال جنوب رفتی ؟ طلائیه  شلمچه  هویزه ... لابد خیلی خوش گذشت! حتمآ چفیه انداختی پوستر و عکس شهید همت  و خرازی و...  خریدی! کلی عکس گرفتی که بعدآ به دوستانت نشون بدی زیارت عاشورا هم حتمآ همیشه براه بوده  کلی هم اشک ریختی ..... وبعد از چند روز برگشتی  بعدش چی ؟ چی  تموم شد !!!  پس وظیفه ات چی ؟ فقط رفتی  ودیدی  و برگشتی همین !!! کافیه؟  برای چی رفتی جنوب ؟ شهدا رو دوست داری ؟ قبول  اما کدوم شهدا رو شهدایی که تو عکسهاشون لبخند می زنن  قیافه زیبا ومهربونی دارن؟ از شهدا چی میدونی؟ فقط یاد گرفتی عکسشون رو به در ودیوار بزنی و دیگه هیچ! مگه تو بسیجی نیستی! مگه ادعای حزب اللهی بودن نداری ؟ بسیجی باید در وسط میدان باشد  . راستی این جمله مال کیه؟! تو در کجای میدانی ؟ هیچ جا تو کنج خونه ای! به عکس شهید نگاه می کنی  یک طرف هم عکس اقا رو زدی ! با چیز دیگه ای هم کار نداری! باور کن که شهدا همیشه لبخند نمی زدنند همیشه هم مهربون نبودند . شهید به اینها خلاصه نمی شه . تنها عکسی که از شهید همت دیدیم همون عکسی که دستشون رو روی سینه گذاشتند ودارند لبخند می زنند . ندیدیم اون عکسی رو که وقتی جایی حقی پایمال  میشدچطور عصبانی می شدند ومقابل بی عدالتی می ایستادند. شهدایی که ما دوست داریم ادمهای  بی ازاری بودند که با ظالم و رانت خوار ومزدور  مال مردم خور کاری نداشتند . ما دو تا امام حسین داریم  امام حسینی که فقط بر ای این که اب بهشون ندادند و تشنه شهید شدند  براشون اشک می ریزیم ولی نمی پرسیم چرا اب ندادند  چرا بر پیکرش اسب دواندند؟ اما یک امام حسین دیگه هم داریم امام حسینی که مقابل  ظلم  و عدالتی  ایستادند و ... حالا کدوم امام حسین رو دوست داری؟ تو رو به خدا به خودت بیا ! وظیفه ات رو به یاد بیار! نشین و فقط خاطرات رو گوش کن. اینها کافی نیست به خدا کافی نیست . شهدا جنگیدند .  بیا من وتو فقط نشینیم ! و عکس نگاه کنیم و خاطره گوش کنیم. ببین رهبرمون چی گفتن چی می گن؟ باور کن   فرهنگ و فلسفه شهادت . خود شهدا و...  از ما بیشتر ضربه خوردند تا از کسانی که مخالفند ما که ادعا داریم وخودمون رو پیروی  شهدا معرفی می کنیم . اون دنیا چه جوابی داری به شهدا بدیم ؟ اسم شهید رو یدک کشیدیم   واما ... کارهامون چقدر شبیه شهداست؟ 

 



بسیجی باید در وسط میدان باشد


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ